مصاحبه با مدیرعامل تابان شهر

مصاحبه با مهندس ذوالفقاری مدیرعامل شرکت تابان شهر

مصاحبه با مهندس سید محمد ذوالفقاری مدیرعامل شرکت تابان شهر ، مردی که خستگی ناپذیر است، او نتیجه ی یک عمر کار و تلاش بی وقفه در زمینه صنعت تأسیسات را اکنون در مهمترین پروژه های دولتی و خصوصی کشور مشاهده می کند.

با او در شرایطی که به شدت مشغول بودند و در زمان استراحتشان در کانکس مدیریت یکی از پروژه ها، مصاحبه نمودیم.

در گفته های ایشان از رموز موفقیتشان هزاران نکته از شکست و تلخکامی ، پیروزی و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر وجود دارد.
ویدیویی که در بالا مشاهده می کنید تنها دقایق از صحبت های ایشان است که به اختصار به مواردی از آن اشاره می شود.

ایشان در پاسخ به سوال کارشناس ما درخصوص ایران و پتانسیل مهندسین ایرانی و تولیدکنندگان ایرانی در زمینه های ساختمانی معتقد بودند که حمایت از تولید ملی و خرید محصولات ایرانی از الزامات وطن دوستی و وظیفه همه اقشار مردم می باشد. همچنین همه با هم مسئولیم تا کشور را از بحران اقتصادی به وجود آمده در این شرایط سخت نجات دهیم.

مهندس ذوالفقاری همچنین درباره گروه صنعتی لینکران نیز نظراتی ارائه دادند و از ویژگی های منحصر به فرد لینکران به سه نکته اصلی اشاره نمودند.
به اعتقاد ایشان اعتماد و احترام و دوستی در روابط کاری ، تأمین سریع محصولات در پروژه ها و تولید بر مبنای نیاز مشتری از بارزترین ویژگی های خاص گروه صنعتی لینکران است که سبب به وجود آمدن همکاری های طولانی مدت در طی زمان بین دو شرکت شده است.

و ایشان به این نکته اشاره نمودند که تمام این ویژگی ها و نیز عرضه محصولات با کیفیت و مشتری مداری خوب گروه مهندس هاشمی و همکاران ، از مهمترین دلایل پیشنهاد برند لینکران به همکاران و پروژه های دیگر می باشد.

مدیرعامل تابان شهر در پایان سخنان خود به تمامی مدیران ارشد گروه صنعتی لینکران و دیگر مدیران توصیه اکید داشتند که همراهی و همدلی با مصرف کننده و مشتری مداری را در صدر کارهای خویش قرار دهند.

مصاحبه با آرزوی موفقیت روزافزون برای تمام فعالان عرصه صنعت و ساختمان ایران و به ویژه گروه صنعتی لینکران به پایان رسید.

گروه صنعتی لینکران
تولید کننده مصالح نوین صنعت و ساختمان

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر