عایق الاستومری لینکران، نشان استاندارد گرفت

پس از موفقیت شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه در دریافت نتایج قبولی آزمون کیفیت عایق الاستومری، نشان علامت استاندارد برای اولین بار در ایران به این محصول اعطا شد.

عایق الاستومری لینکران، نشان استاندارد گرفت

در این مقاله که طی یک مصاحبه حضوری در کارخانه تولید عایق الاستومری لینکران در شهرک صنعتی شمس آباد با مدیرعامل مجموعه جناب آقای مهندس محمد هاشمی انجام شده است. ضمن اعلام نحوه دریافت نشان استاندارد توسط گروه صنعتی لینکران ، به معرفی کلی نشان استاندارد نیز پرداخته می شود. با ما همراه باشید.

  • ضمن عرض تشکر از شما نسبت به وقتی که برای این مصاحبه گذاشتید. ممنون میشم توضیحاتی درخصوص نشان استاندارد بفرمایید.

نشان استاندارد، بعنوان ضمانتنامه اصلی کیفیت یک کالا یا خدمات می باشد. کالاها و خدمات باکیفیت مناسب در چهارچوب قوانین سازمان استاندارد ملی ارائه می شوند. همانطور که تمامی کشورها دارای استانداردهای خاص هستند. کشور ایران نیز نظارت درست بر کیفیت محصولات و خدمات برعهده سازمان استاندارد ملی می باشد.

به نظر بنده امروزه در کشور ما برای بیشتر کالاهای صنعتی و تجاری مصرفی مردم، داشتن نشان استاندارد امری ضروری است. همانطور که از قبل برای محصولات خوراکی و بهداشتی الزامی بوده است. چرا که هر محصولی که با زندگی مردم سروکار دارد باید از همه نظر استاندارد باشد. تا هم اعتماد خریدار را جلب کند. و هم از نظر سلامتی آسیبی به آنها نرساند.

زمانی که مصرف کننده نشان استاندارد را روی هر کالا مشاهده کند. به آن کالا اعتماد می کند. و میداند نهادی به نام سازمان استاندارد ملی با بررسی های خاص و متعدد آن نشان را بر روی کالا حک می نماید. از این رو دریافت نشان استاندارد برای جذب مشتری در بازار رقابتی امروز بسیار مهم می باشد.

_⁨فوم_الاستومری_استاندارد_لینکران_شرکت_دانش_بنیان_سازه_پایدار_الهیه⁩
  • لینکران چه مسیری را برای اخذ نشان استاندارد ملی عایق الاستومری طی کرده است؟

ما در پروسه اخذ عنوان دانش بنیان با نهاد دولتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آشنا شدیم. و پس از نامه نگاری های مختلف و همچنین شرکت در جلسات متوالی جهت ارزیابی روند کاری لینکران ، بلخره شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه به سازمان استاندارد ملی ایران برای اخذ گواهی استاندارد معرفی گشت. سپس بازرس محترم این سازمان جهت انجام آزمایش های مربوطه و همچنین مطالعه بر روی مدارک ارائه شده به کارخانه آمدند. و پس از بررسی پارامترهای مرتبط تولید عایق الاستومری با استاندارد ۱۶۸۳۷ به این نتیجه رسیدند، که عایق الاستومری لینکران در محدوده قوانین استاندارد قرار دارد. و پس از مشورت در کمیته نهایی ، این نشان استاندارد را به لینکران ارائه دادند.

  • با عرض تبریک خدمت شما، اگر صحبتی درباره کسب این موفقیت دارید بفرمایید.

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه با تجربه ۱۷ سال تلاش و خدمت در صنعت ساختمان و تأسیسات توانسته است اعتماد کارفرمایان و مشتریان محترم را جلب نماید. که خود برگ زرینی در دفتر کاری ما می باشد. سازه پایدار الهیه به عنوان نگین درخشان حوزه صنعت در سطح کشور و منطقه می باشد. که با تولید ۳ دسته محصول اصلی عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات و لرزه گیر مکانیکی، بخش قابل توجهی از نیاز پروژه ها را تأمین می کند. ما محصولات باکیفیتی را تولید و تقدیم مشتریان عزیز میکنیم که برخی از آنها در کشور منحصربه‌فرد است.

_⁨عایق_الاستومری_استاندارد_لینکران_شرکت_دانش_بنیان_سازه_پایدار_الهیه⁩

شرکت ما یک شرکت تولیدی است که با وجود شرایط خاص و سخت تحریم، با همکاری کارکنان پرتلاش خود به شکلی فشرده در مدار تولید قرار دارد. به همین دلیل نیاز است مسئولان محترم در راستای حمایت از این صنعت، همدل و همراه ما باشند.

همه محصولات گروه صنعتی لینکران ، تاکنون با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای سازمان های مهم و الزام‌های جهانی و ایزوهای مربوطه تولید می‌شوند. و اکنون پس از سالها تلاش صادقانه و تکیه بر اصول و اعتقاداتی چون صداقت، رعایت اخلاق حرفه ای، مشتری مداری، تلاش مستمر و همدلی پرسنل و پس از پیگیری های فراوان، توانستیم به نشان استاندارد برسیم.

این شرکت در شرایط تحریم مسیر پیشرفت را با موفقیت پیموده است. به همین دلیل امیدوارم مثل همیشه بدرخشد و سبب افتخار کشور باشد. عایق الاستومری ایرانی لینکران مورد آزمون‌های دقیق سازمان استاندارد قرار گرفت و پس از کسب نمره قبولی، نشان ملی استاندارد به آن تعلق گرفت.

اخذ علامت استاندارد، سرمایه‌گذاری بسیار خوبی برای آیندگان است. که از جان و مال و کیفیت محصولات ارائه شده به مردم حافظت می نماید. کسب این نشان بسیار علمی می باشد. و طی فرآیند و آزمون های پیچیده به دست می‌آید،که ما برای اولین بار در ایران به این مهم دست یافتیم. و عایق الاستومری لینکران منبعد به عنوان اولین عایق الاستومری استاندارد در ایران شناخته می شود.

از این رو این دستاورد ارزشمند را به مدیران ارشد،کارکنان دفتر مرکزی، کارخانه تولیدی محصولات، انبار مرکزی و نمایندگان لینکران در سطح کشور تبریک می‌گویم. و امیدوارم با همت والا و عزم راسخ بتوانیم نامی نیک و اثری جاودان در صنعت ساختمان و تأسیسات کشور برجای بگذاریم.

_⁨عایق_استاندارد_گروه_صنعتی_لینکران_شرکت_دانش_بنیان_سازه_پایدار

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و بومی سازی آن و سپس ارائه طرح های خلاقانه پرداخته و اقدام به تولید سیستم های ساپورت و نصب تأسیسات، لرزه گیرهای مکانیکی و عایق های الاستومری با برند لینکران نموده است. همچنین با فعالیت تحقیق و توسعه، نسبت به ارتقای کیفیت محصولات و فناوریهای نوین پرداخته و عایق های آنتی باکتریال و عایق های رنگی اینسپایر INSPIRE را تولید کرده است.

دستاورد این سالها علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت، آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی نیز بوده که حاصل از بررسی و تأمین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید و الزامات حفظ سرمایه های ملی در کشور می باشد.

منبع : خبرگزاری دنیای اقتصاد

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر