عایق لوله ای INSPIRE | عایق لوله ای اینسپایر


جدیدترین نوآوری لینکران

عایق لوله ای INSPIRE نام جدیدترین محصول نوین پلیمری تولید گروه صنعتی لینکران است. عایق لوله ای اینسپایر با ویژگی های مکانیکی و شیمیایی خاص برای اولین بار توسط متخصصین و مهندسین ایرانی گروه صنعتی لینکران به تولید انبوه رسیده است.
عایق اینسپایر با مشخصات ظاهری و مزایای خاص خود، جلایی تازه به صنعت تأسیسات بخشیده است.
تولید عایق لوله ای INSPIRE در کارخانه شهرک صنعتی شمس آباد انجام می شود.همچنین لازم به ذکر است بازدید از خط تولید انواع عایق الاستومری لینکران ، با هماهنگی کارشناسان فروش مستقر در دفتر مرکزی شرکت سازه پایدار الهیه مقدور می باشد و گروه صنعتی لینکران با افتخار پذیرای قدوم مبارک متخصصین حوزه تأسیسات می باشد.

عایق لوله ای INSPIRE | عایق لوله ای اینسپایر گروه صنعتی لینکران linkran

تاریخچه عایق کاری

مصرف انرژی و مباحث مربوط به بهینه سازی آن ، بیش از دو قرن و طی سالهایی که جهان درگیر جنگ های جهانی بود ، در سطح جهان مطرح شده است. و یکی از بهترین نظریه ها برای صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت انرژی ، استفاده از موادی جهت پوشش تأسیسات می باشد. از اولین موادی که جهت پوشش لوله ها و تأسیسات ساختمانی و صنعتی استفاده شده است میتوان به الیاف شیشه اشاره نمود. که آن را عایق نامیدند.

اما با پیشرفت روزافزون علم در سالهای اخیر،و تمرکز بیشتر بر بازسازی خرابی های حاصل از جنگ، دانشمندان و مهندسین دریافتند. موادی که برای عایق کاری استفاده میشد. تأثیر مخرب بر محیط زیست می گذارد. به این جهت مهندسین و متخصصین حوزه صنعت پلیمر با استفاده از بکارگیری فوم الاستومری در این زمینه ، به معضلات زیست محیطی پایان بخشیدند.

تولید عایق الاستومری در ایران

گروه صنعتی لینکران در سال ۱۳۹۷ عنوان برترین برند تولیدکننده عایق الاستومریک را از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت دریافت نمود.  لینکران تنها برند ایرانی است که از صفر تا صد عایق الاستومری ایرانی را در خط تولید کارخانه خود تولید می نماید.

عایق الاستومری ایرانی رولی گروه صنعتی لینکران linkran

ایران پیشرو در تولید عایق INSPIRE

امروزه و برای اولین بار در سطح جهان ، واحد تحقیق و توسعه و مهندسین پلیمر ایرانی گروه صنعتی لینکران با روش آلیاژسازی مذاب و ایجاد انواع سلول متورم بسته شده توسط عامل فوم زا و اضافه نمودن پرکننده سازگار با آلیاژ ، توانست به تولید عایق الاستومری با رفتاری منعطف و ارتجاعی برسد. که نقش مهمی در جلوگیری از هدررفت انرژی در تأسیسات را ایفا می نماید.

عایق رولی INSPIRE نیز مانند انواع عایق رولی الاستومری ، دوست دار محیط زیست می باشد. عایق INSPIRE تمام خواص مکانیکی و شیمیایی عایق الاستومریک را در خود دارد. و با جلوگیری از هدررفت انرژی ، نقش مؤثری در صرفه جویی انرژی دارد.

عایق لوله ای INSPIRE جدیدترین محصول لینکران

عایق حرارتی برودتی لوله ای لینکران با نظامی سلول بسته جهت عایق کاری انواع لوله ها با کاربردهای مختلف استفاده می شود. و موجب صرفه جویی در مصرف انرژِی در سیستم های تأسیساتی می گردند. همچنین عایق لوله ای الاستومری از زنگ زدگی لوله ها در شرایط نامناسب جوی نیز جلوگیری می نماید.
اکنون گروه صنعتی لینکران در جدیدترین نوآوری خود اقدام به تولید عایق لوله ای INSPIRE با ظاهری رنگی و خواصی ویژه نموده است.

عایق اینسپایر - عایق رنگی - LINKRAN INSPIRE ELASTOMERIC

عایق لوله ای INSPIRE برای اولین بار در ایران

گروه صنعتی لینکران طبق نیاز روز بازار و بنا بر خواست مشتریان محترم و جهت سهولت اجرای پروژه ها، برای اولین بار در ایران اقدام به تولید عایق لوله ای INSPIRE  نمود. که در عین زیبایی منحصر به فرد و ظاهر رنگی ، خواص مکانیکی ویژه تری نیز نسبت به انواع عایق لوله ای الاستومری ساده نیز دارند.  علاوه بر آن سبب سهولت در امر انبارداری نیز می شوند. همه رنگ های عایق های لوله ای اینسپایر دوست دار محیط زیست هستند و علاوه بر خواص هالوژن فری ، دارای گواهینامه کلاس C واکنش در برابر آتش هستند.
از بارزترین ویژگی های عایق لوله ای قرمز و آبی میتوان به قابلیت تفکیک لوله های رفت و برگشت تأسیساتی اشاره نمود.

مستندات مطالعات ، طراحی فرمولاسیون ، آزمایشات صورت گرفته در آزمایشگاه های تخصصی و تولید عایق INSPIRE نزد واحد تحقیق و توسعه و مهندسین فنی گروه صنعتی لینکران موجود و قابل ارائه است.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر