گروه صنعتی لینکران در بیست و یکمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

گروه صنعتی لینکران با هدف افزایش ارتباط با مشتریان و حضور موفق در رویدادها و نمایشگاه های تأسیساتی و صنعتی از تاریخ 1401/07/19 تا 1401/07/22 در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی حاضر و با استقبال پررنگ بازدیدکنندگان مواجه شد.
استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه صنعتی لینکران
در بیست و یکمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

جناب آقای مهندس "محمد هاشمی" مدیر عامل گروه صنعتي لينكران در پایان برگزاری این نمایشگاه، عنوان نمودند که ; ما در سال ملقب به تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین در شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه با بکارگیری متخصصان مجرب و با شناخت بازار افزودنی های پیشرفته پلیمری و فلزی، پا به عرصه تولید گذاشتیم و با دریافت گواهی دانش بنیان با قدرت هرچه تمام در بهبود روز افزون کیفیت محصولات خود شبانه روز تلاش کردیم و به لطف خدا امروز به جایگاهی در تولید عایق های الاستومری و ساپورت های مدولار رسیده ایم که محصولات ما با کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل رقابت است. همچنین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه انواع عایق الاستومری ، ساپورت های مدولار و لرزه گیرهای مکانیکی ، میزبان شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از این نمایشگاه بودیم.

جلسات فنی آشنایی با محصولات در غرفه گروه صنعتی لینکران
همچنین ایشان ضمن تشکر از حضور بازدیدکنندگان در غرفه گروه صنعتی لینکران، موفقیت، سلامتی و آرامش برای تمام هموطنان عزیز کشور آرزو نمودند.

گروه صنعتی لینکران
تولید کننده مصالح و تجهیزات نوین صنعت و ساختمان