قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری بهترین نوع فوم است. همانطور که قبلا گفته شد عایق الاستومری از مواد سلول بسته و انعتطاف پذیر (EPDM) درست میشود و بهترین جایگزین برای عایق سنتی می باشد. این نوع عایق ها غیرسمی هستند و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارند و به آن آسیب نمی رسانند. از این رو آنها را دوستدار انسان و محیط زیست می خوانند. درباره نکات مثبت و فنی عایق الاستومری در مقالات قبل بسیار گفته شده. و همین قابلیت های فنی سبب استفاده از آن در صنایع مختلف نفتی ، پتروشیمی ، خودروسازی ، کارخانه ها و … می شود.
از آنجا که این نوع عایق در شرایط بد محیطی مانند حرارت ، برودت ، گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی دارد. میتوان با توجه به مقدار مقاومت عایق و ساختار سلولی آن میتوان قیمت گذاری نمود.
همچنین دسته بندی های متنوع در ساختار ، عملکرد و ضخامت عایق الاستومری در سطوح مختلف نیز در قیمت آن تأثیر می گذارد.
عایق الاستومری لینکران به دو دسته ” عایق الاستومری رولی” و “عایق الاستومری لوله ای” تقسیم می شود. هر کدام از این دسته ها با توجه به ضخامت و سایزهای متنوع، قیمت های مختلفی نیز دارند. پس قیمت عایق الاستومری به جنس، ضخامت، سایز و نوع عایق بستگی دارد.

قیمت عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی  جهت عایق کاری حرارتی برودتی سطوح مختلفی چون منابع و مخازن، کانال ها، تأسیسات، لوله های با قطر زیاد استفاده می شود. این نوع عایق حرارتی الاستومری در مدل های مختلفی مانند ساده ، پشت چسب دار ، روکش آلومینیومی و یا پروتکت بلک تولید می گردند. همچنین از چسب عایق الاستومری نیز جهت اتصال این نوع عایق ها میتوان استفاده کرد.
با عنایت به این موضوع که عایق الاستومری رولی در ضخامت های متفاوتی تولید می شود. قیمت آن نیز متنوع است. هرچه ضخامت و متراژ عایق الاستومری رولی بالاتر رود. قیمت آن نیز بیشتر می شود.
قیمت عایق الاستومری رولی لینکران، بصورت خام و بدون محاسبه هزینه چسب عایق به فروش می رسد.
مسئله قابل ذکر دیگر توجه به کیفیت، دانسیته و تخلخل عایق الاستومری است. به همین دلیل هرچقدر استاندارد و دانسیته و تخلخل عایق الاستومری بیشتر شود. قیمت عایق نیز بالاتر می رود.

قیمت عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی ساده جهت عایق­کاری سیستم­های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای بسته به کار می­رود و مقاومت آن در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و رشد قارچ­ و باکتری بسیار بالا می­‌باشد. نصب و نگهداری این نوع عایق بسیار آسان است. این عایق‌ها باضخامت ۶ میلی‌متر تا ۵۰ میلی‌متر تولید می­‌شوند و برای نصب آن­ها از نوعی چسب مخصوص و برای پوشش دادن درزهای ایجادشده، از درزگیر مخصوص این عایق‌ها استفاده می­‌شود.
قیمت عایق الاستومری رولی ساده نسبت به ضخامت آن متفاوت است.

قیمت عایق رولی روکش آلومینیوم

برای فضاهای خارج از ساختمان به دلیل شرایط متغیر آب و هوایی برای عایق­کاری تاسیسات ساختمانی از عایق ­های رولی روکش­دار استفاده می­‌شود. مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و اشعه UV خورشید، ضربات مکانیکی و مواد خورنده دارند. عایق الاستومری با روکش آلومینیومی برند لینکران به دو صورت ساده و پشت چسب­دار با ضخامت روکش ۱۳۰میکرون، ۱۷۰میکرون و ۲۳۰میکرون عرضه می­‌شوند.
این نوع عایق رولی روکش آلومینیوم نیز دارای قیمت های متفاوتی است که میتوانید از دفتر مرکزی استعلام بگیرید.

قیمت عایق رولی پشت چسب دار

عایق‌ رولی الاستومری پشت چسب­ دار جهت عایق­ کاری انواع مخازن، کانال­ های هوا، لوله ­های سایز بالا و … بدون نیاز به چسب مایع به کار می‌­روند. به دلیل سهولت و تسریع نصب، کاهش هزینه­ های نیروی انسانی و اطمینان از اتصال بی­ عیب و نقص عایق به سطح کانال و لوله، از عایق­ الاستومری پشت چسب­ دار استفاده می­‌شود. و قیمت آنها نیز با توجه به نوع و ضخامتشان تعیین می گردد.

قیمت عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای کاربردهای فراوانی در صنعت تأسیسات مخصوصا موتورخانه ها دارد. در تعیین قیمت عایق الاستومری لوله ای دو گزاره ی مهم ضخامت عایق و قطر داخلی آن مهم هستند.
از این رو به لحاظ قیمت، فقط به ضخامت و قطر عایق لوله ای الاستومری مهم است و موارد دیگر تأثیرگذار نیست.

قیمت عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق­ الاستومری حرارتی و برودتی لوله ­ای گروه صنعتی لینکران  به‌صورت پیش‌ساخته با ساختار سلولی بسته برای عایق ­کاری انواع لوله­ ها با کاربردها و جنس ­های متفاوت مانند لوله آب گرم مصرفی­،­ لوله­ های سرمایش و گرمایش مربوط به فن‌کوئل، سیستم­ های تهویه مطبوع و لوله‌های تأسیساتی استفاده‌شده و موجب صرفه‌جویی انرژی در این سیستم‌ها می‌شوند. همچنین عایق الاستومری لوله ای از زنگ زدن لوله‌های فلزی در معرض شرایط جوی نامناسب ممانعت می‌کنند.­
جهت دریافت قیمت عایق الاستومری لوله ای ساده با دفتر مرکزی شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه در تماس باشید.

قیمت عایق لوله ای روکش آلومینیوم

عایق­ الاستومری لوله ­ای باروکش آلومینیوم برند گروه صنعتی لینکران به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقابل اشعه UV خورشید عموماً جهت عایق­کاری لوله­ های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای باز به کار می­‌روند.

در محیط­ هایی که احتمال برخورد اشیا و ضربات مکانیکی به عایق زیاد است، از این عایق­ ها به دلیل انعطاف‌پذیری و مقاومت در مقابل پارگی استفاده می­شود. این محصول در سه مدل با روکش به ضخامت‌های ۱۳۰ میکرون، ۱۷۰ میکرون و ۲۳۰ میکرون و به صورت ساده یا پشت­ چسب­دار تولید و ارائه می­‌گردد.
قیمت عایق لوله ای الاستومری روکش آلومینیوم با توجه به نوع و ضخامت آن متفاوت است.

قیمت عایق الاستومری صوتی ( شانه تخم مرغی )

برای جلوگیری از انتقال اصوات خشن و ناموزون ، عایق صوتی یا عایق صدا نقش برجسته ای ایفا می نماید. انواع عایق صوتی امروزه در جوامع ساختمانی و صنعتی توانسته مسئله بزرگ آلودگی صوتی را رفع و عایق صوتی را که به عایق ضد صدا و عایق صداگیر نیز معروف است به یکی از پر استفاده ترین انواع عایق در بین صنایع مربوطه تبدیل نماید. جهت دریافت لیست قیمت عایق صوتی مناسب با پروژه خود نیز میتوانید با کارشناسان لینکران در ارتباط باشید.

 

گروه صنعتی لینکران (شرکت سازه پایدار الهیه) در مسیر تحقق رسالت های ملی با توکل بر خدا ، باور توانایی ها و عزمی راسخ به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تاسیسات صنعتی و ساختمانی ، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات ، عایق های حرارتی ، برودتی و صوتی و لرزه گیرهای مکانیکی با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات موردنیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت فعالیت می نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت لیست قیمت محصولات و قیمت عایق الاستومری لینکران با ما در تماس باشید.
و یا فرم زیر را پر نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نویسنده: مریم نظری پور