عایق الاستومری پشت چسب دار ; از تولید تا اجرا با لینکران

عایق الاستومری پشت چسب دار

عایق الاستومری پشت چسب دار یکی از انواع عایق های الاستومری رولی می باشد. که به دلیل کاربری خاص آن ، بسیار مورد توجه پیمانکاران و مهندسین ساختمانی قرار گرفته است.

از آنجا که برای نصب عایق الاستومری روی سطوح مختلف مانند کانال های هوا و دیگر سطوح ، نیاز به سطحی صاف و صیقلی جهت آغشته نمودن آن به چسب مخصوص عایق الاستومری می باشد. با توجه به این که چسب دار نمودن عایق الاستومری و کیفیت اجرای آن امری مهم است.انجام آن می بایست توسط یک تیم حرفه ای صورت پذیرد. تیم فنی اجرایی گروه صنعتی لینکران که متشکل از تعدادی مهندس حرفه ای و کاربلد است.همه روزه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان می باشند.

انتخاب چسب عایق مناسب جهت عایق کاری

از عوامل مهم در خدمات عایق کاری حرارتی برودتی پروژه ها ، استفاده از چسب عایق استاندارد و با کیفیت است. چسب عایق الاستومری که جهت چسب کاری استفاده می شود.از ترکیبات شیمیایی پلیمری لاستیکی و رزین صنعتی و پایدارکننده های محلول در مخلوطی از حلال ها تشکیل شده است.
اگر از چسب با کیفیت استفاده شود. مقاومت آن در برابر حرارت و برودت بالاست. از این رو میتوان از آنها روی سطوح کانال های هوا استفاده کرد. ولی تمام موارد ذکر شده منوط بر استفاده از چسب عایق استاندارد است. که گروه صنعتی لینکران از انواع با کیفیت چسب ها را در قوطی های ۱ کیلویی و ۳ کیلویی تولید و روانه بازار می نماید.

عایق الاستومری پشت چسب دار ; احساس نیاز در پروژه ها

همانطور که اشاره شد انواع عایق الاستومری رولی جهت نصب در پروژه ها نیازمند یک سطح صیقلی ، صاف و تمیز جهت چسب کاری می باشند.  این روند علاوه بر هزینه بر و زمان بر بودن عملیات، ممکن است باعث سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو در بازار گردد. مثلا ممکن است چسب های تقلبی ، تاریخ گذشته و یا برندهای غیرمعتبر توزیع نمایند.

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده و تأمین کننده انواع عایق الاستومری رولی ، عایق لوله ای ، عایق پتویی ، عایق صوتی ، عایق آکوستیک ، عایق شانه تخم مرغی ، عایق INSPIRE ، ملزومات دیگر عایق و … توانسته است با توکل بر خدا و پشتوانه مهندسین خبره ایرانی و با توجه به نیاز روز بازار، به تکنولوژی طراحی عایق الاستومری پشت چسب دار و در ادامه تولید انبوه آن دست یابد. که علاوه بر صرفه جویی در وقت ، هزینه های خرید را هم با توجه به قیمت مناسب آن، بسیار پایین آورده است.

عایق الاستومری پشت چسب دار چیست؟

در موارد نیاز بر روی سطوحی که دارای لرزش ، صدای بلند و عوامل فرسایشی باشند. جهت جلوگیری از استهلاک سطح ، لازم است تا از عایق الاستومری پشت چسب دار برای عایق کاری حرارتی برودتی آن استفاده نمود. این کار علاوه بر پوشش فیزیکی سطح ، سبب طول عمر و استحکام بیشتر آن نیز می شود. و به شدت از تخریب و استهلاک سطوحی مانند لوله جلوگیری می نماید.
الیاف نخ مخصوص موجود در لایه های مسلح عایق الاستومری ، سبب شده تا این محصول بسیار با دوام و غیرقابل تخریب گردد.
لایه‌های مسلح (نخدار) شده عایق الاستومری با نخ‌های مخصوص، در واقع پس از چسب‌دار کردن عایق الاستومری آن را به محصولی با دوام و غیرقابل تخریب تبدیل می کند.

عایق الاستومری پشت چسب دار لینکران

انواع عایق الاستومری پشت چسب­ دار لینکران که در کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تولید می شود. جهت عایق­ کاری انواع مخازن، کانال­ های هوا، لوله ­های سایز بالا و … بدون نیاز به چسب مایع به کار می روند. به دلیل سهولت و تسریع نصب، کاهش هزینه­ های نیروی انسانی و اطمینان از اتصال بی­ عیب و نقص عایق به سطح کانال و لوله، از این نوع عایق­ های الاستومری رولی پشت چسب­ دار استفاده می­شود.

عایق الاستومری پشت چسب دار لینکران با قیمت مناسب و کیفیت بالا LINKRAN INDUSTRIAL GROUP

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عایق الاستومری پشت چسب دار و دریافت لیست قیمت محصولات میتوانید با شماره های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.
و از کارشناسان فنی و فروش گروه صنعتی لینکران راهنمایی و مشاوره بگیرید.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر