اتاق کنترل پتروشیمی

اتاق-کنترل-پتروشیمی-گروه صنعتی لینکران

کنسول اتاق کنترل پتروشیمی یکی از مهمترین نیازهای یک عملیات سخت می باشد. که وجود آن از اهداف تجاری عملیاتی شما پشتیبانی می کند. راه حل های زیادی برای به حداکثر رساندن عملکرد سیستم های مدیریت عملیاتی، خروجی اپراتور، سودآوری، و مهمتر از همه، ایمنی عملیات ها در اتاق کنترل پتروشیمی طراحی شده اند. رویکردهای کل نگر عوامل یکپارچه، فردی، ایمنی و محیطی را در طراحی اتاق کنترل فرآیند پتروشیمی در نظر می گیرد تا اهداف کلی عملیاتی تجاری شما را برآورده نماید.

طریقه بهبود کار پتروشیمی

سیستم‌ها و فن آوری‌های در اختیار هر پروژه برای اجرای عملیات روزانه ضروری هستند، اما در مورد فضای کاری اپراتور باید گفت که راه حل های کنسول کنترل فرآیند، با طراحی ارگونومیک ، اجزای لازم را برای افزایش بهره وری و سلامت اپراتور در خود جای داده اند. با شروع الگوهای ترافیک، نحوه تعامل افراد با یکدیگر و نحوه هدایت آنها در اتاق کنترل پتروشیمی برای جلوگیری از حواس‌پرتی‌های غیرضروری و نحوه عملکرد افراد در شرایط اضطراری در نظر گرفته می شود. عوامل محیطی مانند روشنایی، آکوستیک و کنترل‌های تهویه بخشی از استراتژی طراحی برای کاهش خستگی و بهبود هوشیاری اپراتورها هستند.

حداقل اختلال با برش های زنده

معمولاً عملیات کنترل فرآیند صنعت پتروشیمی به صورت ۲۴ ساعته و ۳۶۵ روز بدون هیچ توقفی در اتاق کنترل پتروشیمی اجرا می شود. رویکرد یکپارچه یا “برش‌های زنده” به این معنی است که زمان خرابی و حداقل اختلال در مناطق اطراف وجود ندارد و به کارخانه اجازه می‌دهد در حین نصب به طور کامل کار کند.

تاسیسات حساس به زمان برای کنترل فرآیند پتروشیمی

حساسیت هزینه و زمان مرتبط با تعطیل کردن کارخانه برای ارتقا یا بهبود بسیار مشکل زا است. دقت، وقت شناسی و کارایی برای تکمیل نصب در یک برنامه فشرده و به موقع بسیار مهم است.
راه‌اندازی مجدد اتاق کنترل پتروشیمی، حیاتی و حساس به زمان است. پس تیم‌های نصب کنسول مدیریت پروژه و کنترل فرآیند، باید به طور منسجم کار کنند.

رعایت انطباق و استانداردهای ایمنی پتروشیمی

استانداردهای ایمنی سختگیرانه برای هر کاری که انجام می شود، چه در داخل و چه در خارج باید اعمال شود. تیم‌های نصاب باید از تمام مقررات و استانداردهای ایمنی پیروی نمایند و نصب ایمن را برای همه افراد درگیر تضمین می‌کنند. 


جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر