انقلاب دانش و تکنولوژی حوزه تأسیسات و مصالح نوین ساختمانی

مدیریت محترم گروه صنعتی لینکران

انقلاب دانش و تکنولوژی حوزه تأسیسات و مصالح نوین ساختمانی در ایران ، حتی با وجود تحریم ها ، در گروه صنعتی لینکران

در راستای بیان سیاست ها و دلایل ایجاد مرکز نوآوری لینکران روابط عمومی گروه صنعتی لینکران، روز ۱۲ مردادماه ۹۹، مصاحبه ای با جنای آقای مهندس محمد هاشمی مدیر عامل گروه ترتیب داد .

در این مصاحبه ایشان اعلام نمودند گروه صنعتی لینکران با داشتن ۲ کارخانه صنعتی، آزمایشگاه های تخصصی و دفاتر نمایندگی در شهر های مختلف، همچنین ارتباط تخصصی با مراکز علمی ایران آمادگی کامل جهت حمایت از ایده های نخبگان ، پژوهشگران ، دانشجویان و اساتید فعال کشور در حوزه تاسیسات و مصالح نوین ساختمانی را دارا می باشد .

هاشمی افزود: توانمندی نخبگان کشور عزیزمان ایران بسیار بالاست و با احداث مراکز نوآوری و حمایت از ایده های این عزیزان در چارچوب استارت آپ ها و پروژه های صنعتی در نظر دارد از خروج این نخبگان از کشور جلوگیری کند تا بتوانیم حتی در شرایط نامطلوب تحریم کنونی، تکنولوژی را در حوزه تاسیسات متحول و بروز نماییم.

در انتها ایشان در راستای آبادانی کشور عزیزمان ایران با ارجاع به سخن مقام معظم رهبری ((جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی)) اشاره نمودند و از تمامی فعالان، نخبگان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی کشور در حوزه تاسیسات و مصالح نوین ساختمانی دعوت کردند تا با حضور در مرکز نوآوری لینکران ایده های خود را پرورش داده و در نهایت منجر به تولید صنعتی شوند.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر