تولید ملی و حمایت از کار ایرانی

تولید-ملی-و-حمایت-از-کار-ایرانی-گروه صنعتی لینکران

تولید ملی و حمایت از کار ایرانی و همچنین ارج نهادن به سرمایه کشور یکی از مهمترین روش های مقابله با تحریم های اقتصادی می باشد. که موجب شکوفایی اقتصاد ملی می شود. ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی برای جهش اقتصاد کشور است. موضوعی که با رویکرد خرید کالای ایرانی می توان حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید. و برای بهبود چرخه تولیدات داخلی نیز گامی مؤثر برداشت.

تولید ملی چیست؟

تولید ملی شامل تمامی خدمات و محصولاتی است که مردم کشور با فکر و کار یدی خود به آن دست یافته اند. با کمک گرفتن از توان و امکانات و نیروی انسانی داخلی به این مهم میرسیم. چنانکه این امر مردم را از بیگانگان بی نیاز می کند. و همچنین میتوان کشورهای دیگر را از این تولیدات برخوردار نمود. تولید لی و حمایت از کار ایرانی، موجب استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور می گردد.


راهکارهای عملیاتی شدن تولید ملی

  • آسیب شناسی تولیدات داخلی و جایگاه محصولات ملی
  • بررسی نقاط قوت و ضعف تولید داخل کشور
  • طریقه حمایت صحیح از تولید ملی و کار ایرانی
  • گسترش کسب و کار خانگی
  • ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان
  • گسترش فرهنگ استفاده از تولیدات ملی
  • تلاش برای ارتقاء کیفیت تولیدات ملی در حد جهانی
  • پیشگیری از دخالت واسطه گرها و امور تورم زا
  • ارزش نهادن و احساس غرور به استفاده از محصولات تولید ملی
  • رفع موانع فرهنگی موجود در راستای مصرف تولیدات ملی
  • ممانعت از ورود کالاهای خارجی که تولیدات مشابه ایرانی دارند.

آثار و پیامدهای اهتمام به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

اهتمام به تولید ملی آثار مفید زیادی دارد. برای مثال میتوان به خنثی کردن تحریم های دشمنان و همچنین رسیدن به استقلال مالی اشاره نمود. علاوه بر آن موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور می شود. که در نتیجه آن منجر به ایجاد خودباوری درمیان جوانان و دانشجویان می گردد. و از خروج سرمایه ها از کشور ممانعت به عمل می آورد.
از مهمترین نتایج تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، میتوان به بهره وری از منابع موجود در کشور اشاره کرد. که وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی را کاهش می دهد.

راه های فرهنگی حمایت از تولید ملی

راه های فرهنگی زیادی جهت حمایت از تولید ملی وجود دارد. که میتوان از آنها استفاده نمود. تبلیغات در اشکال گوناگون سهم بسیار مهمی دارند. تولیدات رسانه ای و رادیو و تلویزیونی و یا آثار هنری مانند فیلم ، نمایش ، مقاله و … و یا جشنواره های فرهنگی و مسابقات و همچنین تشویق روزنامه ها و نشریات و مجریان در راستای حمایت از تولیدات ملی را باید افزایش داد.

گروه صنعتی لینکران (شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه) در مسیر تحقق رسالت های ملی با توکل بر خدا ، باور توانایی ها و عزمی راسخ به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تاسیسات صنعتی و ساختمانی ، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات ، عایق های حرارتی ، برودتی و عایق صوتی و لرزه گیرهای مکانیکی با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات موردنیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت فعالیت می نماید.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر