جلسه کمیته بازنگری استانداردهای ملی عایق‌های حرارتی در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی

جلسه کمیته بازنگری استانداردهای ملی عایق‌های حرارتی با حضور محمد هاشمی مدیر عامل گروه صنعتی لینکران برگزار شد.

مقررات ملی ساختمان مباحث 18 و 19 - گروه صنعتی لینکران linkran

جلسه‌ کمیته «تدوین و بازنگری استانداردهای ملی عایق‌های حرارتی» به ریاست محمد شکرچی‌ زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.
در جلسه‌ فاز دوم پروژه «تدوین و بازنگری استانداردهای ملی عایق‌های حرارتی»، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نمدمالیان، غریب، هاشمی و حائری از تولیدکنندگان عایق‌های حرارتی، ناهید خدابنده و سهراب ویسه دبیران تدوین استانداردهای عایق حرارتی حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه، مجریان پروژه توضیحاتی در خصوص انجام فاز اول مشتمل بر تدوین ۵ استاندارد جدید و تجدید نظر ۴۹ استاندارد موجود، ویژگی و روش آزمون فرآورده‌های عایق کاری حرارتی برای ساختمان و تاسیسات ساختمانی و صنعتی ارائه کردند. همچنین در مورد چاپ نشریه‌ای مشتمل بر خلاصه استانداردهای یاد شده با عنوان «مجموعه استانداردهای عایق‌های حرارتی» توسط این مرکز توضیحاتی ارائه شد.
در بخش دیگری از این جلسه در مورد استانداردسازی مصالح ساختمانی و تشکیل کمیته‌های دائمی استاندارد برای هر یک از مصالح ساختمانی و موضوعات مرتبط بحث و بررسی به عمل آمد. در این جلسه همچنین تولیدکنندگان عایق‌های حرارتی از نقش مهم مرکز تحقیقات در تدوین و بازنگری استانداردهای عایق‌های حرارتی تقدیر کردند و برای شرکت در جلسات استانداردهای مورد نظر در فاز دوم و حمایت مالی از پروژه اعلام آمادگی کردند.

منبع : سایت مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر