گروه صنعتی لینکران در نوزدهمین نمایشگاه تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان

نوزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان از تاریخ ۹۹/۱۱/۰۶ تا ۹۹/۱۱/۱۰ درحالی در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد که نمایندگی موفق گروه صنعتی لینکران مانند سالهای گذشته با هدف ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم،در این دوره نیز حضور پررنگی داشت و با استقبال بی نظیر متخصصین و مهندسین روبرو شد.

نمایشگاه تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان - گروه صنعتی لینکران linkran

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه صنعتی لینکران
در نوزدهمین نمایشگاه تخصصیتأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان

گروه صنعتی لینکران ضمن ابراز قدردانی نسبت به کادر درمان عزیز کشور و آرزوی سلامتی برای مردم شریف ایران، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی نفرات در این نمایشگاه حاضر شد و به وظیفه ی خطیر خویش نسبت به تامین متریال پروژه ها عمل نموده است.

نمایشگاه تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان - گروه صنعتی لینکران linkran

غرفه گروه صنعتی لینکران

گفتنی است در آخرین روز از برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایشی اصفهان ، جناب آقای محمدرضا ساکت مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان اصفهان از غرفه گروه صنعتی لینکران حضور به عمل آوردند. ایشان ضمن بازدید از غرفه ، با جناب آقای مهندس محمد هاشمی ‘مدیرعامل گروه صنعتی لینکران’ ، اعضای هیئت مدیره و نماینده استان اصفهان گروه صنعتی لینکران نیز گفت و گو و تبادل نظر و اطلاعات نمودند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در غرفه گروه صنعتی لینکران linkran

حضور جناب آقای محمدرضا ساکتمدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان
در غرفه گروه صنعتی لینکران

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گروه صنعتی لینکران تولیدکننده انواع مصالح نوین صنعت و ساختمان اعم از انواع عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، سینی کابل ، فلنج کانال و انواع لرزه گیر، تأمین کننده اصلی متریال سازه نمایشگاه بین المللی اصفهان می باشد.

نمایشگاه بین المللی اصفهان گروه صنعتی لینکران linkran

گروه صنعتی لینکران
تأمین کننده متریال سازه نمایشگاه بین المللی اصفهان

گروه صنعتی لینکران
تولید کننده مصالح و تجهیزات نوین صنعت و ساختمان

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر