لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری که معمولا شرکت ها منتشر می نمایند و افزایش بی حساب آن یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان و مهندسین پروژه ها می باشد. که سبب شده آنها رو به سمت عایق های الاستومری بی کیفیت و با قیمت پایین ببرند. ما در این مقاله به بررسی قیمت عایق الاستومری و اهمیت بالا بودن کیفیت آن می پردازیم. و در انتها به معرفی انواع عایق الاستومری گروه صنعتی لینکران با کیفیت بالا و قیمت مناسب پرداخته می شود.

عایق الاستومری چیست؟

عایق الاستومری نسل نوینی از فوم های حرارتی ، برودتی و صوتی می باشد که توانسته است با ویژگی های خاص خود از سایر رقبا پیشی بگیرد و جای خود را به شکل ثابت در پروژه ها باز نماید.
استفاده از این عایق ها به حل بسیاری از مشکلات در زمینه عایق کاری حرارتی کمک نموده است. از جمله این معضلات میتوان به خوردگی زیر عایق اشاره نمود. که عایق الاستومری با ویژگی های جدید خود توانسته است این مشکل را حل نماید. از این رو علیرغم وجود برندهای متنوع عایق الاستومری، این عایق ها در ضخامت ها و قطرهای یکسانی تولید می شوند.
ما نیز در این مقاله ویژگی های انواع فوم الاستومری برند لینکران را بیان میکنیم. زیرا این فوم ها کیفیت بهتری نسبت به بقیه برندها دارند. و همچنین در بازار نیز فروش بهتری نسبت به برندهای مشابه خود دارند.

انواع عایق الاستومری

انواع عایق پتویی ( الاستومری ) به دو شکل رولی و لوله ای تولید و عرضه می شوند. عایق های الاستومری رولی جهت پروژه های بزرگ ، خطوط لوله و داکت های با سایز بالا و … استفاده میشود. انواع عایق لوله ای نیز برای لوله های تک لایه ، مسی ، فولادی ، پلی پروپیلین و لوله های چندلایه و … مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع عایق الاستومری گروه صنعتی لینکران linkran

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده عایق الاستومری

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده مصالح نوین صنعت و ساختمان اعم از انواع عایق الاستومری رولی مانند ساده ، پشت چسب دار ، روکش آلومینیوم ، پروتکت بلک ، شانه تخم مرغی ، صوتی ساده ، عایق الاستومری لوله ای مانند ساده ، روکش آلومینیوم ، پروتکت بلک ، چاک دار ، عایق با خواص ویژه مانند INSPIRE ، پنلی آلومینیوم ، آکوستیک ، پنلی موج دار ، پنلی ساده و … می باشد.

لیست قیمت عایق لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی پا به عرصه نهاده است.
محصولات برند لینکران تماما تولید داخل می باشند. که با کیفیت بسیار بالا در کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تولید می شوند. لازم به ذکر است به دلیل استفاده از متریال کاملا ایرانی با قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر رقبا روانه بازار می شوند.
شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت عایق الاستومری با کارشناسان فنی و فروش گروه صنعتی لینکران در ارتباط باشید.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر