صادرات عایق الاستومری به کشورهای خاورمیانه و آسیا

صادرات عایق لینکران به کشورهای منطقه

صادرات عایق به خاورمیانه و دیگر کشورهای آسیایی از اتفاقات مثبت چند سال اخیر گروه صنعتی لینکران است.

عایق الاستومری ازجمله مصالح نوینی است. که در ساختمان سازی صنایع و تأسیسات مورد استفاده وسیع قرار می گیرد. بسیاری از فعالان حوزه تأسیسات تلاش می کنند. جهت بالا بردن سطح کیفی سازه های پروژه ها از انواع عایق الاستومری جهت حفاظت تأسیسات استفاده نمایند.

عایق های الاستومری می توانند از به وجود آمدن خسارت های سنگین به سازه پیشگیری به عمل آورند. و عدم استفاده از آن خرابی های سنگینی به بار می آورد. گروه صنعتی لینکران در زمینه تولید و عرضه انواع عایق الاستومری با کیفیت ایرانی کوی سبقت را از رقیبان ربوده است.

عایق الاستومری در صدر لیست خرید مصالح ساختمانی

همانطور که ذکر شد در سالهای اخیر استفاده از عایق الاستومری بیشتر شده است. از این رو شرکت های تولیدکننده به فکر افزایش نمایندگی ها و همچنین صادرات افتادند. تا فروش شان را بدین شکل بالا ببرند.

گروه صنعتی لینکران پیشرو در صادرات عایق

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده محصولات و مصالح نوین صنعت و ساختمان ، انواع مختلف عایق الاستومری اعم از عایق الاستومری رولی ، عایق لوله ای ، عایق صوتی ، عایق شانه تخم مرغی ، عایق INSPIRE  ، و … می باشد. که این محصولات را در کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد به تولید انبوه می رساند.

گروه صنعتی لینکران می کوشد. تا عایق های با کیفیت تولیدی خود را به کشورهای مختلف منطقه و کل آسیا صادر نماید. که در زمینه صادرات عایق تاکنون در کشور ایران بی رقیب بوده است.  کشورهایی نظیر عراق ، ترکیه ، ارمنستان ، هند ، افغانستان ، تاجیکستان و دیگر کشورهای منطقه و قاره از جمله مقاصد صادرات عایق الاستومری لینکران بوده اند.

لینکران دارنده نمایندگی فروش عایق در سراسر آسیا

علاوه بر صادرات عایق ، گروه صنعتی لینکران دارای نماینده های مختلفی نیز می باشد.
توزیع و پخش عایق الاستومری (حرارتی برودتی) یا به نوعی همان عایق پتویی لینکران توسط نماینده شهر تهران – شرکت سازه پایدار الهیه – و دیگر شهرها، شعب کارخانه ، فروشگاه های آنلاین و مراکز خرید و فروش جرئی در سطح شهرها صورت می گیرد.
شرکت سازه پایدار الهیه و دیگر شرکت های مشابه در کشورهای بزرگ خاورمیانه و آسیا دارنده نمایندگی فروش مستقیم محصولات لینکران به ویژه عایق الاستومری هستند.
این نمایندگی ها کارهایی مانند پخش عمده و جزئی محصولات بخصوص عایق الاستومری ، پذیرش سفارش مشتریان ، اجرا ، خدمات نصب و غیره را برعهده دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دیتیل فنی محصولات و لیست قیمت عایق الاستومری و دیگر محصولات تأسیساتی با کارشناسان فنی و فروش لینکران مستقر در شرکت سازه پایدار الهیه در تماس باشید.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر