سخنی کوتاه با مدیرعامل تابان شهر (جناب آقای مهندس ذوالفقاری)

جناب آقای مهندس سید محمد ذوالفقاری مدیرعامل شرکت تابان شهر از سازندگان، تولیدکنندگان و کارآفرینان به نام و باتجربه بالای صنعت ساختمان و تأسیسات به حساب می آیند. ایشان همکاری طولانی مدت با لینکران و دوستی دیرینه ای با جناب آقای مهندس محمد هاشمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه دارند.

ایشان طی گفتگویی با واحد رسانه لینکران به چالش های موجود در صنعت ساختمان کشور پرداختند. در ابتدا به معرفی شرکت تابان شهر اشاره ای نمودند. که این مجموعه سال ۱۳۵۳ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس گشت. و تا الان پروژه های بزرگ زیادی از خصوصی تا دولتی به سرانجام رسانده است. و طی این سالها با بالغ بر ۵۰۰۰ نفر نیروی کارگر ماهر و مهندسین خبره ایرانی همکاری داشته. و به پروژه های عمرانی کشور کرده است.

مصاحبه لینکران با مهندس ذوالفقاری مدیرعامل تابان شهر

پروژه های تابان شهر

همچنین درباره جزئیات پروژه های انجام شده توسط تابان شهر نیز فرمودند: یکی از پروژه های مهم تابان شهر میتوان به پژوهشگاه صنعت نفت و ساختمان مرکزی استخراج نفت با کارفرمایی شرکت نفت اشاره نمود. همچنین از شاخص ترین پروژه های اجرا شده توسط تابان شهر که توسط ۳۰۰۰ نفر نیروی همکار پرتلاش و کار بصورت شبانه روزی با موفقیت به انجام رسیده است. میتوان به ساختمان اجلاس سران نام برد.علاوه بر اینها ده ها پروژه بیمارستانی ، دفاعی ، دولتی ، وزارتخانه و … نیز با بهترین کیفیت و بالاترین درجه محصولات به بهره برداری رسیده است.

اهداف بلند مدت تابان شهر از دید جناب مهندس ذوالفقاری

وی افزود: هدف اولیه ما از تأسیس این شرکت کارآفرینی برای حداقل یک میلیون جوان و مهندس جویای کار ایرانی بود. ولی متأسفانه شرایط اقتصادی کشور و تحریمهای شدید بر علیه کشور عزیزمان ایران موجب شد که به این مهم دست پیدا نکنیم. و فعلا این مسئله درحد آرزو باقی بماند. تا روزی با رسیدن به این مسئله از شرکتهای مطرح دنیای ساختمانی در کل جهان شویم.

همچنین باتوجه به توانایی های بالقوه و بالفعل شرکت تابان شهر و تجربه موفق چندین ساله، همواره در نظر داشته ایم گامی به سوی پروژه های مهم، سرعتی و عظیم برداریم. شرکت تابان شهر توانایی پیش بردن حداقل ۱۰ پروژه را به صورت همزمان در سراسر کشور دارد.

مهندس ذوالفقاری همچنین اضافه نمودند: رشد اقتصادی همه کشورهای دنیا در گرو توجه به بخش خصوصی و حمایت همه جانبه از آنهاست. متأسفانه به دلیل شرایط تحریمی،گاهی این مهم اتفاق نمی افتد. از این رو انگیزه ای جهت ادامه کار برای بخش خصوصی نمی ماند. و این به معنای ضررهای جبران ناپذیر بر صنعت ساختمان کشور می باشد.

مدیرعامل تابان شهر که ساخت بخشی از مرکز تجاری ایران مال را نیز در رزومه کاری خود دارد فرمود: از مهمترین راه های موفقیت اقتصادی ، تعاملات گسترده با کشورهای مختلف در دنیا می باشد. که ما هر روزه در پی دسترسی به این مسئله هستیم.

کشور عزیزمان ایران کارآفرینان خبره و نخبگان مجرب زیادی دارد که با حمایت و تعاملات دوجانبه میتوان از آنها نهایت استفاده درست را در راستای پیشرفت و رشد اقتصادی کشور نمود.

ایشان که در صنعت ساختمان کشور تجربه های زیادی دارند اضافه نمودند: ایران با سرمایه های انسانی بالایی روبروست. لازم است تا دست اختلاس گران را از کشور کوتاه نموده و با مدیریت صحیح شرایط بحرانی اقتصاد را حل نماییم.

همکاری گروه صنعتی لینکران و تابان شهر

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی نیز فرمودند: ایران تمدن بسیار قدیمی دارد. و بهتر است بجای آرزو و حسرت نسبت به وضع موجود، با حمایت و پشتیبانی از جوانان کوشای ایرانی، جهت رسیدن به شکوفایی اقتصادی کشور، تلاشی شبانه روزی داشت. و با انگیزه نسبت به رشد ایران عزیزمان قدم برداشت. همچنین ایشان ضمن ابراز رضایت از محصولات لینکران ، خاطر نشان کردند. شرکت تابان شهر از گروه صنعتی لینکران بابت کیفیت بالای محصولات و زمان بندی درست تولید و تحویل آنها کمال تشکر را دارد. و امیدوار است این همکاری سالیان دراز ادامه داشته باشد.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر