لینکران در نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی

گروه صنعتی لینکران همانند سالهای پیش ، امسال نیز در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی حضور دارد. ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان این صنعت به بازدید از نمایشگاه ، همچنین نوید خبرهای جذابی را به بازدیدکنندگان غرفه گروه صنعتی لینکران می دهیم…

گروه صنعتی لینکران به نوآوری اهمیت ویژه ای می دهد، از همین رو در نظر دارد بخشی از غرفه نمایشگاه را به مرکز خلاقیت و نوآوری اختصاص داده و از همه بازدیدکنندگانی که دارای ایده های خلاقانه هستند دعوت به همکاری به عمل آورد. ( گروه صنعتی لینکران حافظ حقوق مادی و معنوی تمام ایده پردازان می باشد. )

مسئول برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ضمن تأکید به رعایت تمامی موارد بهداشتی اعلام کرد که برای غرفه دارانی که ضوابط پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند جریمه سنگین درنظر گرفته اند، تا عزیزانی که قصد حضور در نمایشگاه دارند با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانند شرکت کنند.

گروه صنعتی لینکران linkran در نمایشگاه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی


گروه صنعتی لینکران به عنوان برترین برند تولید کننده عایق الاستومری و ساپورت تاسیسات از همه علاقه مندان، در نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ، سالن خلیج فارس – طبقه اول – غرفه ۹۶۰ دعوت به عمل می آورد.

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر