خرید عمده عایق حرارتی برودتی لینکران

توزیع و پخش عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق حرارتی برودتی از مسائلی است که کارفرمایان پروژه ها همیشه به دنبال آن هستند. تا در هزینه ها صرفه جویی شود.
عایق حرارتی برودتی که با نام عایق الاستومری نیز معروف است. با توجه به ویژگی های منحصربه فرد خود در صنعت تأسیسات و ساختمان ، جایگزین بی رقیب عایق های قدیمی شدند.
پس بی تردید اگر برای پروژه های خود نیاز به عایق داشته باشید. بهترین انتخاب میتواند عایق حرارتی برودتی باشد. که شما عزیزان میتوانید جهت خرید عمده عایق حرارتی برودتی از گروه صنعتی لینکران اقدام نمایید تا بهترین و به صرفه ترین خرید خود را در طول پروژه داشته باشید.

خرید عمده عایق های حرارتی برودتی درجه یک

خرید عمده عایق حرارتی برودتی از تولیدکننده بسیار به صرفه و ارزنده می باشد. گروه صنعتی لینکران نیز چند سالی است که با توکل به خدا و تجربه مهندسین شرکت سازه پایدار الهیه اقدام به تولید انبوه انواع عایق الاستومری در ابعاد ، اندازه ها و ضخامت های مختلف نموده است.

عایق پتویی تولیدی لینکران با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می گردند. که توانایی رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارا می باشد. کمااین که عایق های الاستومری لینکران به کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه نیز صادرات می گردد.

کارخانه سازه پایدار الهیه در شهرک صنعتی شمس آباد

کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد محلی است که تولید انبوه انواع عایق الاستومری در اشکال ، ابعاد و ضخامت های مختلف آنجا انجام می گردد.

عایق های لینکران در انواع عایق رولی مانند عایق رولی ساده ، عایق رولی پشت چسب دار ، عایق رولی روکش آلومینیوم ، عایق صوتی ، عایق آکوستیک ، عایق INSPIRE و عایق لوله ای مانند عایق لوله ای ساده ، عایق لوله ای روکش آلومینیوم ، عایق چاک دار ، عایق لوله ای INSPIRE و … تولید و روانه بازار می شوند.

تماس با گروه صنعتی لینکران

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات و همچنین خرید عمده عایق حرارتی برودتی از نمایندگی های شرکت ، کارخانه شمس آباد و دفتر مرکزی با کارشناسان فنی و فروش گروه صنعتی لینکران در تماس باشید.

همچینین جهت تسریع روند اطلاع رسانی می توانید فرم زیر را پر نمایید.
تا همکاران ما مستقر در شرکت سازه پایدار الهیه در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر