کاربرد ساپورت مدولار در پروژه های نفتی

کاربرد ساپورت مدولار در پروژه های نفتی

در طول سه دهه گذشته، اپراتورها در سراسر صنعت نفت و گاز تصمیم گرفته‌اند تا تأسیسات بزرگ‌تر و مناسب‌تری بسازند. این مسئله منجر به افزایش تعداد پروژه‌هایی شد که با تاخیر برنامه‌ریزی و افزایش هزینه مواجه بودند. با قیمت های بالای نفت، این مسائل، اگرچه مشکل ساز بودند، اغلب از نظر اقتصادی قابل توجیه بودند.
با این حال، در سال‌های اخیر، از آنجایی که تولیدکنندگان برای حفظ سودآوری در میان رکود طولانی‌مدت قیمت‌ها تلاش کرده‌اند، کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان‌بندی حیاتی شده‌ است. یکی از استراتژی هایی که شرکت ها برای مقابله با این چالش ها استفاده می کنند، ساخت و ساز مدولار و استفاده از پروکن های سنگین صنعتی است.

آنچه در این مقاله میخوانیم:

مزایای استفاده از ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی

کاربرد ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی

برای نگهداری تأسیسات سنگین صنعتی در پروژه های نفت و گاز  به دلیل داشتن وزن بالا از ساپورت های با ضخامت های بالا استفاده می شود. همانطور که در مقالات قبل  این نوع از تأسیسات صنعتی عرض و طول زیادی دارند. و معمولا در صنایع بزرگ پتروشیمی و موتورخانه ها و لوله های صنعتی و همچنین رایزرها از آنها استفاده می شود. این نوع از سیستم های ساپوت از سرعت اجرای بالا و استحکام خوبی بهره مند هستند.

پروفیل فولادی گالوانیزه سنگین صنعتی برای پروژه های نفتی و گازی

پروفیل هاى فولادى گالوانیزه صنعتى به منظور ساخت سازه ها و ساپورت هاى تجهیزات و تاسیسات صنعتى سنگین و همچنین سکوها، پلتفرم ها، لدرها و سایر سازه هاى صنعتى در پروژه های نفتی و گازی مورد استفاده قرار مى گیرند. این پروفیل ها و اتصالات مرتبط با آن ها به گونه اى طراحى و ساخته شده اند که در عین سبکى مقاومت لازم براى نگهدارى بارهاى سنگین را دارا مى باشند. کلیه اتصالات در این سیستم توسط پیچ و مهره هاى مخصوص و متناسب با ساختار این قطعات انجام مى گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص پروفیل های سنگین لینکران ( پروکن ها ) ، دریافت لیست قیمت محصولات و مشاوره با کارشناسان بخش فروش و فنی دفتر مرکزی شرکت سازه پایدار الهیه با ما در تماس باشید و یا به طور مستقیم با شماره گیری ۳-۰۲۱۸۸۲۸۸۵۵۱ داخلی ۱۳۳ با کارشناسان بخش انرژی و صنایع فلزی در ارتباط باشید.

نویسنده: مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر