فروش ویژه لرزه گیر لاستیکی لینکران در تابستان ۱۴۰۰

لرزه گیر لاستیکی لینکران
در فروش ویژه سال ۱۴۰۰

گروه صنعتی لینکران در اقدامی کم نظیر جهت رفاه حال مشتریان محترم و کمک به چرخه اقتصادی کشور در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اقدام به فروش ویژه انواع لرزه گیر لاستیکی تولید خود در سال ۱۴۰۰ نموده است.

سیستم های مکانیکی مانند پمپ ها، چیلرها، هواسازها ، کمپرسور و … بهتر است که روز زمین و ارتفاعات کم ساختمان قرار گیرند ولی امکان استفاده از این تجهیزات در طبقه همکف ساختمان بصورت همیشگی امکان پذیر نیست و معضل از جایی شروع میشود که دستگاه ها را بر روی سقف یا در طبقات بالاتر از سطح زمین قرار می دهند و موجب ایجاد سروصدا و لرزش می گردند…

مشکلات لرزش دستگاه های تأسیساتی

تأسیسات مکانیکی نامبرده که در بعضی ساختمانها و صنایع تأسیساتی مانند برج ها، هتل ها، فرودگاه ها و مراکز حساس به صدا مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار می روند.منبع ایجاد لرزش و سروصدای ناهنجار هستند.
لازم است تا از طریق ابزاری صحیح و کاربردی مهار لرزش تأسیسات نماییم.

از آنجا که این لرزش ها علاوه بر پخش سروصدای آزاردهنده در محیط ، لرزش را به سازه ساختمان منتقل می نمایند. سبب استهلاک ساختمان و از طرفی موجب کاهش بازدهی خود سیستم و افزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات ساختمان و دستگاه می شوند.

روش های کنترل لرزش

کنترل لرزش و ارتعاشات از نظر فنی به دو دسته فعال و غیرفعال تقسیم بندی می شوند.

  • در مهار لرزش به شکل غیر فعال از موادی استفاده می گردد که ارتعاشات را جذب و خنثی کند. المان های لاستیکی یا فنری از جمله این مواد غیرفعال می باشند. که در صورت تغییر یافتن وزن یا فرکانس، کارایی این نوع المان ها از بین می رود.
  • در کنترل لرزش به شکل فعال از طریق حسگرها ، جهت تولید ارتعاش مخرب از یک منبع خارجی استفاده می شود. از این رو ابزارهایی با کنترل گر نیمه فعال و فعال می توانند مقدارهای میرایی خود را با توجه به شرایط متغیر نمایند تا کارآیی بیشتری را از آنها دریافت نمایند.
لرزه گیر ابزاری جهت کنترل لرزش تأسیسات

بهترین و کاربردی ترین روش جهت مهار لرزش تأسیسات پیشگیری از تولید آن در اول راه می باشد.
و لرزه گیر را میتوان به عنوان مهمترین ، کاربردی ترین ، هوشمندانه ترین و حتی ارزان ترین ابزار غیرفعال برای مهار لرزش تأسیسات ساختمانی و صنعتی معرفی نمود.

گروه صنعتی لینکران
برترین تولیدکننده لرزه گیر

گروه صنعتی لینکران تولید کننده برتر محصولات نوین صنعتی و ساختمانی مانند عایق الاستومری و سیستم ساپورت تأسیسات فلنج کانال و … و همچنین صادرکننده محصولات به پروژه های بین المللی ، در گامی بزرگ اقدام به تولید انواع لرزه گیر مکانیکی نموده است.

لرزه گیرهای مکانیکی قابل عرضه توسط گروه صنعتی لینکران به دو دسته بزرگ زیر با زیرمجموعه های خود تقسیم بندی می شوند:

بعضی در فرکانس های پایین و یا بالاتر به کار میروند. همچنین در موارد کاربرد نیز بعضی برای تجهیزات سبک و مناسبند و بعضی دیگر برای استفاده در تجهیزات سنگین تر مناسب می باشند.

فروش ویژه سال
لرزه گیر لاستیکی گروه صنعتی لینکران

اهمیت استفاده از لرزه گیر لاستیکی در پروژه های ساختمانی و صنعتی بر مسئولین پروژه ها پوشیده نیست. انواع لرزه گیر لاستیکی لینکران برای استفاده به عنوان لرزه گیر چیلر ، لرزه گیر ژنراتور، لرزه گیر پمپ ، لرزه گیر فن کوئل و در آسانسورها، سیستم های hvac  و دستگاه های سنگین صنعتی کاربرد دارند.

گروه صنعتی لینکران افتخار دارد به عنوان برترین تولیدکننده سال جهت رفاه حال مشتریان اقدام به فروش ویژه لرزه گیر لاستیکی نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط فروش ویژه انواع لرزه گیر لاستیکی و دریافت مشاوره جهت خرید لرزه گیرهای لاستیکی لینکران با کارشناسان فنی و فروش شرکت سازه پایدار الهیه در ارتباط باشید.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر