مصاحبه اخبار ساختمان با مهندس علیزاده

پدرام علیزاده؛ عضو هیات مدیره شرکت سازه پایدار الهیه

محصولات لینکران قابلیت رقابت با برندهای جهانی را دارد

عضو هیات مدیره شرکت سازه پایدار الهیه طی مصاحبه ای با اخبار ساختمان گفت: شرکت سازه پایدار الهیه که با برند لینکران محصولات خود را به بازار عرضه می کند با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، امکان تولید محصولات با کیفیت در سطح جهانی قرار دارد.

پدرام علیزاده در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شرکت سازه پایدار الهیه که با برند لینکران محصولات خود را به بازار عرضه می کند در سال ۱۳۹۷ با هدف خودکفایی و حمایت از کالای ایرانی در عرصه تاسیسات ساختمانی با تکیه بر دانش و تجربه کاری تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

عضو هیات مدیره شرکت سازه پایدار الهیه در ادامه گفت: گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت های ملی با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است

وی ادامه داد: سایت تولیدی این گروه صنعتی در زمینی با مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، امکان تولید محصولات با کیفیت در سطح جهانی قرار دارد.
در سال های اخیر شرکت سازه پایدار الهیه اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات، لرزه گیرهای مکانیکی، انواع عایق‌ حرارتی، عایق برودتی و عایق صوتی، اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تأمین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

علیزاده درباره تولیدات برند لینکران گفت: ما در مجموعه لینکران محصولات مرتبط با تاسیسات که در دو گروه اصلی عایق های حرارتی-برودتی مرتبط با تاسیسات و ساپورت های نگهدارنده تاسیسات در ساختمان را تولید و به بازار عرضه می کنیم.

وی همچنین در مورد تعداد کد محصولات تولیدی در بخش عایق ها و گستره توزیع آن گفت: محصولات تولیدی ما در بخش عایق ها شامل ۲ دسته اصلی است که دسته اول به صورت لوله ای تولید می شود و لوله های یک چهارم اینچ تا چهار اینچ را پوشش می دهد و دسته دوم نیز به صورت رولی هستند که برای لوله های بزرگتر از چهار اینچ، مخازن و… مورد استفاده قرار می گیرند.

عضو هیات مدیره مجموعه لینکران درباره خدماتی که در بخش ساپورت های تاسیساتی موجب جلب توجه سازندگان و مجریان شده است، توضیح داد: در روش های سنتی برای مهار تاسیسات هیچگونه محاسبه ای انجام نمی شد و این موضوع به صورت سلیقه ای و تجربی انجام می شد که گاها ممکن بود با خطاهایی نیز همراه باشد، اما ما این موضوع را در قالب چهار هزار محصول به صورت مهندسی شده انجام دادیم تا با بررسی وزنی تمام تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات از ساپورت های مناسب در هر قسمت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنین سیستم جوشکاری و رنگ کاری مربوط به سیستم مهار تاسیسات را به صورت کارگاهی انجام دادیم و تمامی تجهیزات را به صورت آماده به پروژه ها تحویل می دهیم تا از هرگونه تحمیل هزینه اضافی به پیمانکار و یا بروز خطا در این پروسه جلوگیری کند.

پدرام علیزاده با بیان اینکه ما با تولید محصولات تخصصی در صنعت تاسیسات فرایند مهندسی را جایگزین فرایندهای سنتی کرده ایم، گفت: کلیه اقداماتی که در این بخش انجام داده ایم باعث شده است تا پروژه های ساختمانی به صورت صنعتی سازی با سرعت بالا و بدون ایجاد آلودگی های صوتی و محیطی تکمیل شوند و با سرعت دادن به اجرای کار باعث برگشت سرمایه به پیمانکار شده ایم.

عضو هیات مدیره مجموعه لینکران درباره تولید محصولات دانش بنیان در مجموعه لینکران گفت: در حال حاضر می توان گفت یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد مشکلات موجود در حوزه انرژی است که این مشکل را می توان با استفاده از عایق های الاستومری برطرف کرد و مصرف انرژی را به حداقل برسانیم و با توجه به وجود شرایطی که در کشور وجود دارد، توانسته ایم عایق های الاستومری را بومی سازی کنیم و در این حوزه چیزی در حدود ۱۳۰ محصول را کدگذاری کرده ایم.

علیزاده در ادامه گفت: خوشبختانه در حوزه تولید عایق های الاستومری ظرفیت بسیار بالایی داریم و کیفیت محصولات نیز با تولیدات جهانی قابل رقابت است علاوه بر این نیز به جهت اینکه عایق های الاستومری کاملا ایرانی هستند از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند و می توان گفت از هر نظر قابلیت رقابت با برندهای جهانی را دارد.

منبع : سایت اخبار ساختمان

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر