بست گلابی CSH آتش نشانی و کاربرد آن

کاربرد بست گلابی CSH

بست گلابی یکی از پرمصرف ترین انواع بست های لوله می باشد. از وظایف کلی آن میتوان به نگهداری از لوله ها در سیستم های ساپورت تأسیسات اشاره نمود. همچنین از مهمترین نکات قابل ذکر درمورد انواع بست CSH گلابی جنس روکش گالوانیزه آن است که سبب طول عمر و دوام کاری آن می گردد.

بست گلابی چیست؟

همانطور که اشاره شد بست گلابی از پرکاربردترین انواع بست لوله می باشد که در لوله های آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند. سایز آنها از ½” تا ۱۲″ و جنس آنها از روکش گالوانیزه می باشد. همچنین لازم به ذکر است انواع بست لوله گلابی گروه صنعتی لینکران تطابق کامل با استانداردهای NFPA دارد.

کاربرد بست لوله گلابی

انتخاب انواع بست لوله گلابی در صنایع با توجه به سایز لوله ها انتخاب می شوند و در سیستم ساپورت تأسیسات ، لوله های cpvc و بصورت آویز روی لوله ها در صنایع ساختمانی ، بیمارستانی ، آتش نشانی و … کاربرد دارند.

طریقه نصب بست

راد گالوانیزه توسط قسمت پایینی بست به آن پیچ میشود. و با توجه به نوع و ضخامت لوله ها و وزنی که تحمل میکنند باید به پروفیل گالوانیزه متصل گردند. همچنین بست ها در لوله های آتش نشانی نیز از آن رد میشوند.

قیمت بست گلابی

گروه صنعتی لینکران با توکل بر خدا ، پشتوانه شرکت سازه پایدار الهیه و اعتماد به مهندسین ایرانی اقدام به تولید مصالح و تجهیزات نوین صنعت و ساختمان در داخل کشور نموده است. تمامی محصولات لینکران تولید ملی می باشند و در شرایط استاندارد با بهترین کیفیت تولید می گردند.
با توجه به ناپایداری ارزش ارز در کشور، قیمت محصولات به شکل روزانه ارائه می شوند.
شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دیتیل بست های گلابی و دریافت قیمت محصولات با واحد فروش گروه صنعتی لینکران در ارتباط باشید.

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده و تامین کننده محصولات و تجهیزات نوین صنعت و ساختمان اعم از انواع عایق الاستومری ( عایق پتویی )، عایق رولی ، عایق حرارتی برودتی ، عایق صوتی ، عایق آکوستیک ، عایق اینسپایر در انواع رولی و لوله ای ، سیستم ساپورت تأسیسات ، بست های گلابی ، فلنج کانال ، انکر بولت ، راد گالوانیزه ، سیستم لرزه گیر مکانیکی ، لرزه گیر لاستیکی ، لرزه گیر فنری رابرهنگر ، سیستم اسپرینکلر ، سیستم آتش بند و دودبند و … می باشد.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر