پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت سازه پایدار الهیه

پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت

شرکت سازه پایدار الهیه عرضه کننده انحصاری محصولات گروه صنعتی لینکران، امروز در تاریخ ۰۵/۰۹/۱۴۰۰ ، پانزده سالگی خود را با حضور جناب آقای مهندس محمد هاشمی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره  و جمعی از همکاران شرکت جشن گرفت.

پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت سازه پایدار الهیه

جناب آقای مهندس هاشمی ، ضمن عرض تبریک پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت سازه پایدار الهیه ، به بیان نکاتی درخصوص فعالیت های این شرکت پرداختند. مهندس محمد هاشمی ، از زحمات همکاران تقدیر و تشکر به عمل آوردند و بر هدف مشتری مداری تأکید نمودند.
ایشان در نهایت برای پانزدهمین سال فعالیت خانواده سازه پایدار و گروه صنعتی لینکران موفقیت روزافزون را آرزو نمودند.

ایشان در خاتمه برنامه افزودند : با احترام به کادر درمان و تقدیر از تلاش های بی وقفه ایشان ، به عنوان یکی از پایه های صنعت ساختمان و تاسیسات و با تعهد به وظیفه اجتماعی خویش در قبال تامین متریال پروژه های جاری و با هدف جلوگیری از تحمیل زیان به اقتصاد و ایجاد بحران مالی ناشی از بیکاری برای شاغلین در این پروژه ها ، با  رعایت کلیه الزامات و پروتکل های بهداشتی در برابر ویروس کرونا، به ادامه روند کاری شرکت می پردازیم و ابراز امیدواری نمودند که به زودی سایه منحوس این بیماری مهلک از بین برود.

پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت سازه پایدار الهیه - مهندس محمد هاشمی مدیرعامل لینکران

همچنین تعدادی از همکاران به همراه مدیرعامل محترم ، در فضایی دوستانه و محفلی گرم به صرف صبحانه پرداختند. و ساعتی فارغ از مسائل کاری به گفت و گو پرداختند.

همچنین مهندس هاشمی نظرات همکاران را در خصوص مسائل مختلف جویا شدند و از پیشنهادات و انتقادات پرسنل استقبال نمودند.

در پایان مراسم نیز همه پرسنل با شادی و انرژی مضاعف، مشغول کار روزمره خود شدند.

صرف صبحانه در محیطی دوستانه در پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت سازه پایدار الهیه

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر