خرید بی واسطه بیم کلمپ با قیمت مناسب

خرید بی واسطه بیم کلمپ

خرید بی واسطه بیم کلمپ با قیمت مناسب دغدغه ی بسیاری از مهندسین و کارفرمایان پروژه هاست. چرا که امروزه مواد اولیه و محصولات بی کیفیت و قیمت های نامناسب در بازار سیاه بسیار زیاد شده است.
از این رو مسئولین پروژه ها علاقه مند به خرید بی واسطه از شرکت های مورد اعتماد و با سابقه هستند. که هم محصولاتی با کیفیت تحویل بگیردند. و و هم با قیمت مناسب برایشان تمام شود.
فیلم زیر را تماشا نمایید و این مقاله را دنبال کنید تا با گروه صنعتی لینکران آشنا شوید…

بیم کلمپ چیست؟

بیم کلمپ از انواع قطعات سیستم ساپورت تأسیسات است. که بدون نیاز به جوش و برش جهت نصب سازه های تأسیسات مکانیکال و الکتریکال مانند کانال های هوا، لوله های فاضلابی ، آب و آتش نشانی به کار می روند. درصورت استفاده از این قطعه در سازه ، میتوان امیدوار بود عملیات تعمیرات و نگهداری تجهیزات نیز آسان گردد.

مشخصات فنی بیم کلمپ

بیم کلمپ ها دهانه های قابل تنظیمی توسط پیچ دارند. که قابل نصب بر روی بارهای تیرآهن با انواع ضخامت هستند. و با توجه به مشخصات پیچ و گشتاور آن ، قابلیت بسته شدن با دست تا یک دور، و سفت کردن با ابزار در دورهای دیگر را دارد. پیچ ها در بیم کلمپ ها، مهره پشت بند دارند تا به صورت ایمن بر روی تیرها نصب گردند.

سایز و جنس بیم کلمپ

انواع دسته محصولات بیم کلمپ جهت اتصال تجهیزات و تأسیسات خاصی می باشند. از این رو سایزها و ضخامت های متنوعی هستند. و همچنین کاربردهای متفاوتی دارند. این تنوع در طراحی سایز و ضخامت جهت مهار تجهیزات روی تیرها کمک شایانی می کنند.

جنس این بیم کلمپ ها نیز چدن ، استیل ، فولاد و استاینلس استیل می باشد. که همچنین برای افزایش دوام آنها با توجه به نیاز تجهیرات، آبکاری و الکتروگالوانیزه می گردند. تا در فضاهای با احتمال خوردگی و زنگ زدگی بتوان از آنها استفاده نمود.

قابلیت نصب بر روی تیرآهن های متفاوت

بیم کلمپ ها با توجه به طراحی خاصی که دارند می توانند بارهای مختلفی را تحمل نمایند. که با راهنمایی صحیح مشاورین فنی شرکت میتوان مناسب ترین بیم کلمپ از نظر سایز ، ضخامت ، تحمل بیشترین بار موجود و همچنین قابلیت نصب سریع را انتخاب نمود.

خرید بی واسطه بیم کلمپ با قیمت مناسب
فقط در گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده و تأمین کننده محصولات نوین صنعت و ساختمان اعم از انواع عایق الاستومری ، لرزه گیر مکانیکی ، فلنج کانال و سیستم ساپورت تأسیسات مانند پروفیل گالوانیزه ، راد و انکر مکانیکی ، بیم کلمپ و … می باشد. که سالیانی است با توکل بر خدا و پشتوانه مهندسین ایرانی شرکت سازه پایدار الهیه اقدام به تولید ملی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب نموده است.

شما میتوانید جهت خرید بی واسطه بیم کلمپ و محصولات دیگر به صورت مستقیم از درب کارخانه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد ، دفتر مرکزی شرکت سازه پایدار الهیه ، نمایندگی های فروش مستقیم محصولات لینکران و همچنین فروشگاه های تأسیساتی محصولات با نام تجاری لینکران اقدام نمایید.

لیست قیمت بیم کلمپ

جهت دریافت لیست قیمت میتوانید با شماره تماس های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید و با کارشناسان فنی و فروش شرکت مشورت نمایید. و یا فرم تماس زیر را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نویسنده : مهندس مریم نظری پور

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر