کاهش مصرف انرژی با عایق‌های الاستومری لینکران

عایق های الاستومری گروه صنعتی لینکران

به گزارش سایت کاماپرس، مدیرعامل شرکت سازه پایدار الهیه از ویژگی متمایز عایق‌های الاستومری این مجموعه در صنعت ساختمان خبر داد.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه شرکت سازه پایدار الهیه در سال ۱۳۸۵ با تولید دیوارهای تری دی پنل تأسیس شد، ادامه داد: این مجموعه طی ۱۷ سال گذشته در زمینه تولید و عرضه محصولات استراتژیک در صنعت ساختمان فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: از تولیدات مهم شرکت می‌توان به عایق‌های الاستوری اشاره کرد که کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصدی مصرف گاز در زمستان‌ و مصرف برق در فصل گرما را برای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و همچنین تهویه مطبوع به ارمغان می‌آورند.

تولید صفر تا صد محصولات لینکران در داخل کشور

وی با تاکید بر اینکه از صفر تا صد محصولات شرکت در داخل کشور و با تکنولوژی داخلی اجرا می‌شود، گفت: با بهره‌گیری از دانش متخصصان ایرانی تحت برند لینکران، شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه نسبت به ارایه محصولات دارای تکنولوژی برتر اقدام می‌کند.

وی درباره مصرف‌کنندگان نهایی مجموعه سازه پایدار، بیان کرد: غالب همکاری‌ها پروژه محور است. طی آن مصرف‌کنندگان نهایی به صورت مستقیم با مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و بدون هیچ واسطه‌ای کلیه خدمات فنی، مهندسی و تأمین کالا را دریافت می‌کنند.

محصولات برتر مجموعه سازه پایدار الهیه‌

هاشمی با اشاره به محصولات برتر مجموعه سازه پایدار الهیه‌، گفت: علاوه بر عایق‌های الاستومری، محصولات دیگری از قبیل سیستم‌های لرزه‌گیر، فلنج کانال هوا و ساپورت تأسیساتی نیز به عنوان سایر محصولات حوزه صنعت ساختمان در مجموعه ما تولید و عرضه می‌شود.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به حضور این مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات ساختمان، گفت: ما ۱۵ سال است که در نمایشگاه‌های تأسیسات ساختمانی، بیمارستانی، صنعت برق، نفت، گاز و نمایشگاه‌های سایر شهرها حضور داریم. سالانه به طور تقریبی در ۳۰ نمایشگاه داخلی و ۴ نمایشگاه خارجی شرکت می‌کنیم؛ از این رو محصولات ما برای مشتریان جدید و نو به شمار می‌رود.

صادرات لینکران به کشورهای همسایه و اروپا

هاشمی همچنین در رابطه با صادرات محصول، توضیح داد: تولیدات ما به کشورهایی مثل عراق، ارمنستان، حوزه خلیج فارس و کشورهای GIS صادر می‌شود. در آینده نیز قصد داریم محصولات خود را به کشورهای اروپایی مانند بلغارستان، مجارستان و هلند صادر کنیم.

مدیرعامل سازه پایدار الهیه در پایان تلاش در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، کمک به رشد اقتصادی کشور، انتقال تکنولوژی، بومی‌سازی دانش و استفاده از آن در صنعت را به عنوان چشم‌اندازهای این مجموعه معرفی کرد.

شایان ذکر است شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه صنعت ساختمانی اهدافی چون تولید محصولاتی در سطح استاندارد جهانی، توسعه صادرات، ایجاد اشتغال پایدار و جلب رضایت مشتریان به صورت مستمر را دنبال می‌کند. همچنین تعهد به حفاظت از محیط‌ زیست، کوشش در جهت کاهش ضایعات، تنوع در طراحی محصولات و غیره از دیگر استراتژی‌های این مجموعه به شمارمی‌روند.

گفتنی است، شرکت سازه پایدار الهیه با ارایه آخرین و جدیدترین محصولات و تجهیزات خود در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات که ۱۳ تا ۱۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور داشت.

منبع : https://kamapress.com/

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر