بازدید مدیران ارشد ستاد برگزاری نمایشگاه های بین المللی از غرفه لینکران در نمایشگاه ارمنستان

بازدید مدیران ارشد ستاد برگزاری نمایشگاه ها از غرفه لینکران

پاویون صنعت ساختمان در نمایشگاه ارمنستان از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ تا ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ درحالی در مرکز نمایشگاهی ایروان – ارمنستان برگزار شد که نمایندگی موفق گروه صنعتی لینکران با هدف ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم،در این دوره حضور پررنگی داشت و با استقبال بی نظیر متخصصین و مهندسین روبرو شد.
غرفه گروه صنعتی لینکران در نمایشگاه ارمنستان linkran

گروه صنعتی لینکران ضمن ابراز قدردانی نسبت به کادر درمان عزیز در کشور ایران و کشور دوست و همسایه، ارمنستان و آرزوی سلامتی برای مردم شریف هر دو کشور، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی نفرات در این نمایشگاه حاضر شده و به وظیفه ی خطیر خویش نسبت به تامین متریال پروژه های ساختمانی و صنعتی در عرصه بین المللی عمل نموده است.

گفتنی است در اولین روز از برگزاری این دوره از نمایشگاه های صنعتی در ایروان – ارمنستان ، جناب آقای جلیلیان ( دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های وزارت نیرو ) و همچنین جناب آقای زمانی ( مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ) از غرفه گروه صنعتی لینکران حضور به عمل آوردند. ایشان ضمن بازدید از غرفه ، با جناب آقای مهندس محمد هاشمی ‘مدیرعامل گروه صنعتی لینکران’ ، و جناب آقای مهندس پدرام علیزاده قائم مقام شرکت نیز گفت و گو و تبادل نظر و اطلاعات نمودند.

غرفه گروه صنعتی لینکران در نمایشگاه ارمنستان linkran

گروه صنعتی لینکران

تولیدکننده مصالح و تجهیزات نوین صنعت و ساختمان

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر