عایق الاستومری لینکران، استاندارد شد

عایق الاستومری لینکران استاندارد شد… و همین یک جمله برای درک میزان کیفیت محصولات و اعتبار بی رقیب شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه کافی است.

برای خواندن نکات جزئی تر درباره اخذ نشان استاندارد برای مهمترین محصول گروه صنعتی لینکران، با ما همراه باشید.

معرفی کامل نشان استاندارد و مزایای آن

نشان استاندارد یکی از مهمترین علامت های تجاری برای مصرف کنندگان است که موجب می شود بتوانند محصولات با کیفیت را بشناسند و از آنها استفاده کنند. به‌طور کلی تمام کسانی که عرضه کننده محصول یا خدمات خاصی هستند، لازم است تا علامت استاندارد را اخذ کنند. گرفتن استاندارد سبب اعتمادسازی مشتریان نیز می شود. جهت دریافت علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران باید چارچوب قوانین و مقررات این سازمان را رعایت کرده و در راستای آنها حرکت کرد.

عایق الاستومری لینکران، استاندارد شد

دریافت علامت استاندارد ویژگی های بسیار زیادی دارد که از مهمترین آن افزایش تعداد مشتری ها و همچنین درآمد خالص است. ضمن این که اخذ این نشان موجب کسب اعتبار خوبی میان مشتریان می شود و اعتماد مشتریان به یک برند موجب فروش و سود بیشتر می شود. دریافت علامت استاندارد سبب ورود کسب و کار شما به بازارهای جدید فروش می شود. در ادامه به صورت سرفصل به تعدادی از آنها اشاره می شود:

  • افزایش اعتماد مشتریان به کیفیت محصول
  • رقابت پذیری بالا در بازار
  • کاهش هزینه های آزمایش و نمونه گیری ها
  • افزایش یا شروع پروسه صادرات
  • اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت و ایمنی محصول
  • امکان قیاس محصولات بر اساس کیفیت
  • حمایت از تولیدکنندگان ملی
  • کمک به کاهش آلودگی هوا و آسیب های محیط زیست
  • چگونگی مسیر اخذ نشان استاندارد برای لینکران

عایق الاستومری لینکران، استاندارد شد

طی رایزنی های واحد تحقیق و توسعه لینکران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نامه نگاری های انجام شده و همچین شرکت در کمیته های ارزیابی این نهاد دولتی، شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یک شرکت دانش بنیان به سازمان استاندارد جهت اخذ گواهی مربوطه معرفی شد و بازرس محترم این سازمان برای شروع فرآیند بازرسی محصول عایق الاستومری و مطالعات مورد نظر روی مدارک ارائه شده، مدتی را در کارخانه تولید عایق لینکران واقع در شهرک صنعتی شمس آباد سپری کردد.

طبق مطالعات انجام گرفته روی عایق الاستومری، آزمون های مرتبط و بررسی پارامترهای مشخص شده و ارجاع آن به استاندارد ۱۶۸۳۷ سازمان استاندارد ملی ایران، محدوده قابل پذیرش عایق الاستومری در چارچوب استاندارد جای گرفت و پس از شرکت در کمیته داوری نهایی سازمان، عایق الاستومری لینکران توانست نشان استاندارد را اخذ کند.

لازم به ذکر است انتخاب محصولات نمونه و ارائه نشان استاندارد، براساس ارزیابی سازمان استاندارد ایران، از جمله ارتقای سطح کیفی و تکنولوژی، آموزش مدیران کنترل کیفی، تدوین استانداردهای ملی، صادرات هر شرکت، اختراع ها، استمرار کاربرد پروانه نشان استاندارد و نداشتن نمره منفی در بازدیدها و نمونه برداری‌های انجام شده است.

کسب نشان استاندارد، موفقیت بزرگ لینکران

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه پس از ۱۷سال تلاش بی وقفه، تولید مصالح نوین صنعت و ساختمان و کسب گواهینامه های معتبر مختلف، این بار موفق به اخذ نشان استاندارد شده است و زین پس عایق الاستومری لینکران علاوه برتمام گواهینامه های معتبر ملی، دارای نشان استاندارد نیز هست. رسانه لینکران به مدیرعامل گروه صنعتی لینکران، مهندس محمد هاشمی، تمامی همکاران شاغل در دفتر مرکزی، کارخانه تولید عایق الاستومری، انبار اصلی و همچنین نمایندگان لینکران در سطح کشور تبریک می گوید. شاخص های ارزیابی محصولات از سوی سازمان استاندارد بسیار سختگیرانه است و عایق الاستومری لینکران توانسته است به این مهم دست یابد که افتخار بزرگی به شمار می آید.

پایه‌گذاری فرهنگ استاندارد و ایجاد فضای رقابتی درست در بازار فروش عایق الاستومری، منجر به افزایش کیفیت محصول و همچنین اعتماد و رضایت مشتریان می شود. موفقیتی که امروز کسب شده است.؛ نتیجه تلاش خانواده بزرگ لینکران است، افرادی که از هیچ تلاشی برای رسیدن به موفقیت فروگذاری نکرده‌اند. اگر همکاری و همدلی آنها نبود، بدون شک امروز لینکران مفتخر به کسب نشان استاندارد نمیشد. تولید عایق الاستومری با کیفیت و اکنون با نشان استاندارد، جایگاه گروه صنعتی لینکران را در بازار رقابتی با دیگر شرکت های تولیدکننده، متمایز از رقبا تعریف می کند.

عایق الاستومری لینکران، استاندارد شد

اعتماد ارزشمند مسئولان سازمان استاندارد ایران و معاونت علمی فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری، بار مسئولیت خانواده لینکران را در بهبود کیفیت محصولات تولیدی بخصوص عایق الاستومری صدچندان می کند. گروه صنعتی لینکران در شرایطی توانسته است به کسب برتری نسبت به رقبا برسد و با تولید محصولات با کیفیت نشان استاندارد را دریافت کند. معمولا شرکت های تولیدی در تأمین مواد اولیه دچار مشکلات زیادی هستند. گروه صنعتی لینکران همواره در تلاش است که با استفاده از تجربیات دیروز، به بهترین شکل، امروز و فردا را رقم بزند و برای تولید محصول با کیفیت تلاش می کند. این هدف جز با تدبیر، تحلیل سازنده، برنامه ریزی دقیق، تلاش بی وقفه و مسئولانه میسر نخواهد شد. به‌صورت کلی تولید محصولات با کیفیت مناسب با استفاده از سرمایه های انسانی و مهندسان خبره ایرانی امکان پذیر است و گروه صنعتی لینکران در حال حاضر در بالاترین قله دانش، مدیریت تولید و کیفیت محصولات و جذب حداکثری رضایت مشتریان قرار دارد.

گروه صنعتی لینکران بعد از دریافت بیشتر ایزوها و گواهینامه های مرتبط و تاییدیه های معتبر محصولات خود از پژوهشگاه ها و سازمان های مختلف در سال های گذشته، موفق به اخذ نشان ملی استاندارد ایران شد. عایق الاستومری تولید گروه صنعتی لینکران بعد از رعایت قوانین مورد نظر سازمان استاندارد، و قبولی در آزمایش های مربوطه، نشان استاندارد عایق الاستومری را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرد.

و در پایان نیز رسانه لینکران از تلاش همه مدیران و همکاران لینکران در این مسیر ناهموار تشکر می کند و این موفقیت بزرگ را با شعار «محصول استاندارد – اولویت انتخاب» تقدیم مشتریان محترم و همراهان همیشگی لینکران می کند و اعلام می کند که از این پس میتوانید عایق الاستومری لینکران را با نشان استاندارد و با کیفیتی بالاتر و بهتر از گذشته خریداری کرد.

منبع : خبرگزاری خبر آنلاین

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر