گروه صنعتی لینکران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

لینکران در نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت سازه پایدار الهیه نامی آشنا در زمینه صنعت ساختمان و تأسیسات است که تنها تأمین کننده و عرضه کننده محصولات برند لینکران می باشد. این شرکت در سالهای اخیر حضوری موفق در نمایشگاه های بین المللی و درون کشوری داشته است. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران نیز از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی است که شرکت سازه پایدار الهیه سالیان طولانی در آن شرکت داشته است.

گروه صنعتی لینکران با پشتوانه حضور موفق چند ساله شرکت سازه پایدار الهیه در عرصه رویدادهای نمایشگاهی مختلف ساختمانی و صنعتی و با هدف افزایش ارتباط با مشتریان، از تاریخ ۹۹/۰۶/۲۲ تا ۹۹/۰۶/۲۵ در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با رویکردی متفاوت و چیدمان غرفه ای خاص حاضر شد.

گروه صنعتی لینکران ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه هموطنان با رعایت کلیه موازین و پروتکل های بهداشتی میزبان حضور بی نظیر بازدیدکنندگان محترم بود.

مراسم اختتامیه روز پنج شنبه مورخ ۲۵/۰۶ در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و گروه صنعتی لینکران موفق به اخذ لوح تقدیر از برندهای برتر و ارزش آفرین در صنعت ساختمان ایران شد که به جناب آقای محمد هاشمی (مدیرعامل گروه صنعتی لینکران) طی مراسمی اهدا گردید.

لینکران ; تولیدکننده و تأمین کننده مصالح و محصولات نوین صنعت و ساختمان

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر