عایق الاستومری استاندارد لینکران

عایق الاستومری استاندارد لینکران ، یکی از بزرگترین و مهمترین موفقیت های گروه صنعتی لینکران محسوب میشود. که به تازگی نشان آن را اخذ نموده است.

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه تولیدکننده انواع عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات مدولار و لرزه گیر مکانیکی، پس از ۱۷ سال کسب تجربه در صنعت ساختمان و تأسیسات، شرکت در سمینارها و نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی ، همکاری با  صدها پروژه مهم در سطح کشور و خاورمیانه و همچنین دریافت ده ها گواهینامه معتبر از سازمان های دولتی و خصوصی در ایران و خارج از کشور ، این بار توانسته است نشان استاندارد از سازمان استاندارد ملی ایران دریافت نماید.

عایق الاستومری ، مهمترین و پرفروشترین محصول لینکران را از این پس میتوانید با نشان ماندگار استاندار خریداری نمایید.

این محصول که در مقالات قبل هم به طور مفصل به آن پرداخته شده بود. یک نوع عایق سلول بسته می باشد. که انعطاف پذیر و سبک می باشد. و جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی ، دیوارها، کف ساختمان و … به کار می رود. عایق الاستومری مزایای زیادی دارد که میتوان به مقاومت بالای ان در برابر رطوبت، دوام بالا، انعطاف پذیری، سازگاری مناسب با انواع آب و هوا، عدم خوردگی و … اشاره نمود.

عایق الاستومری پوششی بسیار مناسب برای جلوگیری از یخ زدن لوله ها و اتلاف گرما در فصول سرد و گرم سال نیز می باشد. و دمای لوله کشی را بطور کلی ثابت نگه می دارد.

انواع عایق‌ الاستومری

این عایق الاستومری در دو مدل لوله ای و رولی تولید می شوند:

عایق الاستومری لوله ای

عایق لوله ای الاستومری در سایزهای مختلف تولید می شود. اندازه های خاص نیز بصورت سفارشی قابل تولید هستند. عایق های لوله ای به دلیل ساختار لاستیکی آن به راحتی روی انواع لوله نصب می شوند. و به اجرای پروژه سرعت می بخشند.

هنگام نصب، عایق الاستومری را از طول با کاتر یا چاقوی مخصوص برش می دهند. و پس از نصب روی لوله ها دو طرف آن را با چسب مخصوص عایق الاستومری لینکران جهت آب بندی به هم می چسبانند. عایق های لوله ای در انواع لوله ای ساده ، پشت آلومینیومی، رنگی، چاک دار تولید می شوند.

عایق الاستومری رولی

این نوع عایق که در ابعاد مختلف و با شکل های ساده ، پشت چسب دار ، پشت آلومینیوم ، پروتکت بلک ، شانخ تخم مرغی ، آکوستیک ، رنگی و … تولید می شوند. عایق رولی در سیستم های تهویه مطبوع ، لوله های بزرگ و مخازن ، چیلرها و … کاربرد دارند.

عایق الاستومری نصب بسیار آسانی دارد. و در زمان نصب صرفه جویی می شود. و همچنین از هدررفت انرژی و گرما جلوگیری می کند. رشد کپک و باکتری را به حداقل می رساند. موجب افزایش کیفیت هوا نیز می شود.  نوع آکوستیک آن نیز در کاهش صدا مؤثر می باشد.

مهمترین مزایای عایق الاستومری

همانطور که پیشتر نیز اشاره شده است. اصلی ترین مزایای عایق الاستومری که موجب محبوبیت و بازار داغ آنها شده است. به شرح زیر می باشد:

جست و جو

دسته بندی مقالات

پست های دیگر